bürokratik işlemler sanırım her ülkede bulunan bi özellik, az ya da çok… tabi bu noktada işin ayırt edici yanı insanların bu işlemler süresince birbirlerine olan yaklaşımları.
2 günü etrafta salak salak dolaşıp bi sürü saçma sapan sorular sorarak geçirdim, elbette pek çok kez ingilizcenin kaşını gözünü yardım, utandım kızardım bozardım, ama bi allah’ın kulu da bana salak muamelesi yapmadı. ingiliz kibarlığı mı artık bilemiyorum.

istanbul üniversitesi kampüslerini gördükten sonra nereye gitsem orasının bana harikulade görüneceğini önden kabul etsem de yine de southampton’ın kampüsü pek güzel demekten kendimi alamıyorum. acayip bi yeşillik var ortada. ama işin garibi southampton deniz kenarı olsa da daha denizi görmüş değilim, bi kaç kere gemi düdüğü duydum o kadar ;) fırsat buldukça bi kaç resim eklemeye çalışacağım.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: