okulun yurdunda kaldığım için otobüslere bedava binebiliyorum. özellikle ingiltere gibi ulaşım vasıtasıyla adam soyulduğu bir yerde güzel bir durum. tabi okul bu parayı yurt harcı vasıtasıyla bizden çıkarıyordur ama yine de bu şekilde hayat daha rahat oluyor. bilet derdi yok, yoldan geçen herhangi bi otobüse binebiliyorum.
aslında sorun da tam bu noktada çıkıyor, zira benim durumumda bir kaç bin öğrenci bulunduğundan, otobüsler sık sık bizim iett otobüslerine benziyor. ama işin daha acıklı tarafı ise şöförlerin artık yolcu almıyorum diye yüzüne kapıyı şaddanak kapatabilmesi. üstelik arkada boş yerler gördüğünüz halde. türkiye’de olsa adamı döverler valla.
geçenlerde yine böyle kalabalık bi saatte şöför bayanın kafası attı, arkalara doğru ilerleyelim diye bağırdı. sağlı sollu hem de… bir an kendimi memlekette hissettim. “this is front, that is back” diye bağırırken… otobüs heryerde otobüs işte ;)

Bir Cevap Yazın

