kidinmind sobelemiş, kendi hakkımda aklıma gelenleri yazdım ben de… 20 detay:
1.kirli sakalsız kendimi çıplak hissederim, ama burada da sakallılara bi garip bakıyorlar. 1 sene uzun değil.
2.tembel değil ama üşengeç bi adamım. arada önemli fark var ;)
3.çay, kahve sevmem. ama nesquikli süte hayır demem.
4.birinden hoşlanmadıysam acayip belli ederim. bazen kötü oluyor…
5.her sabah bugün daha düzenli olacağım diye uyanıyorum, özellikle zaman planlaması açısından. daha pek bi aşama kaydedemedim.
6.cep telefonuyla ilgili her şeyden huylanırım nedense. Melodi ya da logoya para harcayanları anlayamıyorum. bu arada sms atmaktan da nefret ederim, hızlı yazamıyorum ondandır belki de.
7.bi şeyin orijinal haliyle oynanmasından hiç hoşlanmam; bilgisayara arkaplan bile koymuyorum o yüzden. ;)
8.eğlenceli biriyimdir, yani öyle söylerler. günahları boynuna… Somurtan adamlardan uzak dururum, ha bi de devamlı depresyona girip çıkanlardan.
9.vapur en sevdiğim ulaşım aracıdır. ido’ya o yüzden biraz kılım, geri adım atmış olsa da…
10.bu aralar yazı yazmaya çok üşenir oldum, 10 numaraya gelene kadar bayağı zorlandım yani ;)
11.defans oynamayı çok severim, kazmalıkla alakası yok ama. Zevk meselesi ;)
12.real madrid’i tutanları hiç sevmem. viva barça!
13.coğrafya ve tarih konusunda acayip iddialıyımdır. “sao tome ve principe” nerede diye sorsan 3 saniyede gösteririm ama bunlar karın doyurmuyor tabi biliyorum..
14.çorap giymekten nefret ediyorum ama işte naparsın
15.kurbağalardan acayip tırsarım, neden inan bilmiyorum
16.evde böcek görüldüğünde gidip ben öldürürüm
17.genel olarak sabırlıyımdır, bişeyi elde etmek için beklemekten çekinmem.
18.bir gün gelecek kesin almanca’yı öğreneceğim
19.müzikle aram pek iyi değildir, takip edemiyorum ne oluyor ne bitiyor. ama film izlemeyi çok severim. ingiltere’de internet hızlı allah’tan..
20.en sevdiğim çalgı aleti akordeondur. keşke yazımı daha kolay olaymış.

ben de spineless(ilgisini çeker mi bilemiyorum) ve mert‘i ebeliyorum. kendi kendime gelin güvey oldum işte..

Leave a Reply

