“ingiltere’nin neresine alisamadin?” diye sorsa biri; ne insanlarina, ne yemeklerine, ne havasina ne de ucuk kacik fiyatlarina derim… belki de akla en son gelecek seyi yani ders calismasina alisamadim diye cevap verebilirim. tabi bu durumun tarihi bir arkaplani var, zira ist uni’deyken pek de caliskan bi ogrenci degildim. hatta tembel yaftasi yemistim bir takim kendini bilmez cibilliyetsiz tarafindan, cok da kotu olmayan (bana gore tabi) 2,8 ortalamayla bitirmeme ragmen. :) sanirim bundaki en buyuk neden matematik dersini 5. alisimda gecebilmem; bi ara zaten sirf bu yuzden derin bi piskoza girmistim, salak miyim lan ben diye :)
neyse, simdi boyle zirt pirt vuku bulan odevlere, sunumlara falan alisamadim daha. bir amac belleyerek kitap ya da makale okumayi sevmiyorum nedense, halbuki ayni seyleri baska bir ortamda seve seve okuyacakken. durum budur nitekim. bu satirlari yazmamda pek de basarili gecmeyen 3 saatlik bi sinavdan cikmis olmamin payini da inkar ediyor degilim :)

Bir Cevap Yazın

