If he’s Messi, I’d hate to play against Tidy

yukaridaki baslik bbc’nin spor sayfasindan guzel bir anektod. gercekten de lionel messi dun geceki macta harikaydi, ve elemanin 18 yasinda oldugu gercegi ister istemez kendimi sorgulamama neden oldu :)

tv yoklugundan neredeyse 5 aydir fenerbahce’nin kiytiriktan oynayip beni deli ettigi 3-4 mac disinda futbol maci izlemiyordum, dun geceye kadar. tabi barcelona chelsea ile karsilasacak ve ben ingiltere’de olacagim ve bu maci kaciracagim, imkansiz! neyse, ingilizlerden mutesekkil bir pub’da barcelona galibiyetini izlemenin verdigi zevk sanirim sadece ali sami yen’de galatasaray’i yenerkenkiyle esit olabilir. [galatasarylilarin affina siginarak soyleyeyim :) ] arada bi kac tane de cinli vardi sanirim chelsea’yi destekleyen, artik onlari kendi izanlariyla basbasa birakiyorum.

netice olarak herkese manu chao’dan ‘rumba de barcelona’yi hediye ediyorum…

Bir Cevap Yazın

