yillarca filmlerde gorup, bizzat yasayanlardan da dinlemisizdir; yabancilar dus alma mahallerinde boyle anadan dogma, cibil cibil dolanirlar. eh, nitekim burada da oyle; bir nevi gelenek iste… adamlarin soyunup giyinmesi bi kac saniye suruyor bu yuzden; indiriyor her seyi, mayoyu da giyiyor hemen. gayet pratik nitekim. neyse alistim artik ama hala bazen aslinda sortlu dolasmakla ortama uymayan benmisim gibi hissediyorum :)

okulun guzel bir spor kompleksi var; yuzme havuzlu, gym’li vs. [o kadar para aliyorlar milletten tabi, en azindan ist uni gibi parayi gommuyorlar] arada bir yuzmek icin gidiyorum. havuzu 3’e ayirmislar; slow-medium-fast diye. kisi ne kadar iyiyse ona gore bi yer buluyor iste. pek iyi sayilmadigim icin cogu zaman slow’da yuzuyorum. neyse, bugun kenarda nefeslenirken yeni bi eleman geldi kulvara, o sirada yandaki ‘medium’ seridinde de tanidigi bi kiz varmis. 3-5 saniye aralarinda lafladiktan sonra, kiz ‘ne o yoksa slow’da mi yuzeceksin?’ diye sordu; eh, eleman karizma dagilmasin diye ‘yok sadece biraz isiniyorum, sonra o kisma gececegim’ dedi haliylen. ‘yeme beni sakir!’ iste boyle bi durum… ulan insani havuzda bile sinifliyor bu millet, economy class yolcusu muamelesi. elalemin ici disi statu, etiketleme olmus :) bi dahaki sefer giderken boneye “slow’um ama para bende” yazacagim.

Bir Cevap Yazın

