gecenlerde bildirgec.org’da dolanirken cok guzel bi siteyle ilgili bi bildiriye denk geldim; http://web.archive.org/web/20060423090410/http://www.realfiesta.com/anime.htm. “Cocuklugumuzun cizgi filmleri” diye ust baslik kullanilmis. uzun uzun inceledim, eskileri yad ettim biraz. cok fazla cizgi film izlemememe ragmen, yine de cogunu hatirladim ve ufak bi top 10 listesi yaptim. :)

1. redkit
2. he-man
3. tsubasa
4. yakari
5. vikingler
6. ninja kaplumbagalar
7. clementine
8. vucudumuzu taniyalim
9. donald duck
10. ayakkabilar

Bir Cevap Yazın

