su fani omrumde kriket de oynadim ya, artik gozum kapali gitmem :) evet, cesitli dalavereler neticesinde (ingiliz kurnazligi derler diplomaside) futbol yerine bu acayip sporu oynarken buldum kendimi. beyzbol’a benzer birsey; temel mantik bi noktadan firlatilan topa eldeki sopayla vurabilmek… bu arada ilgili sopa icin kullanilan teknik terim de bat imis. yalniz vurma kismindan sonrasindaki kurallar silsilesini pek anlayamadim acikcasi. eger topa vurulabilirse belirli 2 nokta arasinda kosturup durmak gerekiyor, ama sistematigi cozemedim ne yazik ki. devamli “you’re out” deyip durdular; kandirmis da olabilirler tabi, emin degilim. fakat her seyden once, topa o ozurlu sopayla vuramadim bi turlu, devamli iska gectim. siritip durarak ‘nice and slow’ yaparsam, topa vurabilecegimi soylediler ama o da pek kar etmedi. havayi dovdum bol bol :) oyun bittikten sonra da ‘cok sikici bi spor lan bu, zaten bi tek commonwealth ve somurgelerinizin oynamasinin bi sebebi olmali’ dedim. eh, tabi verecek cevap bulamadilar. :)
neyse, bundan sonraki hedefler golf ve curling‘in tadina bakip, acayip sporlar cesitlemesini noktalamak.

Bir Cevap Yazın

