bu sabah, 1 ay icerisinde ikinci kez beynimi delip gecen bi gurultuye sahip olan yangin alarmiyla uyandirildik yurt olarak. son zamanlarda insanlarin uzerine binmeye baslayan bikkinlik halini bi nebze de olsa atmanin enteresan yollarindan biri de bu alarmlar olsa gerek, hic suphesiz. ilkinde yangina sebep olan ufak bi ekmek kizartma makinasiydi, bu sabahkinde ise fail bildigimiz kendi halinde firin.

neyse, sabah her zamanki gibi ogleden sonra 1 gibi bitirecegim uykumun belli bi asamasina gelmisken, allah sizi inandirsin cin iskencesi aleti yerine gecebilecek bi dellendirme potansiyeline sahip yangin alarmiyla uyandim. ‘hay ben bu yangini cikaranin, ta…’ ic gecirmeleriyle birlikte pantolunumu giyip, uzerime montumu da alip ciktim disari. [dikkatinizi buradaki mont ayrintisina cekmek istiyorum, 23 mayis-mont alt metni okuyucuya kalmis] disarida bekledik biraz; bu sirada her merakli turk gencinin yapacagi gibi yurdun bilimum noktalarina gidip yanginin nerden ciktigini gormeye calistim. yer tespitini yapmanin huzuruyla basim goge erdi bi kac dakikaligina.

bu arada yanginin da aslinda ‘yangincik’ statusunde oldugunu belirteyim, tipki ilkinde oldugu gibi. daha sonra ingiliz itfaiye cemiyeti olayin bokunu cikarip 3 tane itfaiye araciyla olay noktasina intikal etti. yangin sondurme tupu mudur nedir onla bile bas edilebilecek bi sey icin, herifler 3 arac yolladilar. [10 dakika icinde] yok boyle bir sey. ulan, biz de apartman yansa adamlarin gelmesi ne kadar zaman alir.

ps 1: bu sene bi de okulun bi fakultesi tamamen yanmisti, ugursuz muyum nedir :)
ps 2: yalniz daha sonra tekrar 1’e kadar uyudum, prensip meselesi…
ps 3: yapacak is yok, boyle ufacik biseyi bile uzun uzun anlattim. hava da kotu zaten…

Leave a Reply

