aramaya inanmak

portakallilokum.com adresinde ben sikilana kadar ikamet edecek bu blogun ilk yazisini yaziyorum. ilk olmasi hasebiyle aklima yazacak cok fazla bir sey de gelmiyor; hayatimin bu aralar oldukca rutin ve sikici bi sekilde geciyor olmasinin bu malzeme eksikliginde bir miktar payi oldugunu inkar edemeyecegim. herhangi bir seye baslamadan evvel sunu belirtmeliyim ki, bu blog acik kaldigi surece kimligimin bilinir olmamasina calisacagim; zira bu, kanaatimce yazma hususunda insana daha genis bir ozgurluk imkani sunuyor. yerinde bir fikir oldugunu iddia edemem ama su an icinde bulundugum sartlar boyle dusunmeme yol acmis vaziyette.

is arama evresindeyim ve bir kac yere cv’mi biraktim; geri doneceklerinden pek emin degilim. geri donup beni gorusmeye cagirmalari durumunda da neler sorabileceklerini ve benim sorulacak seylere nasil cevap vermem gerektigini bilemiyorum. dolayisiyla bu bende bir miktar tedirginlik ve kararsizliga yol aciyor; ya da hafiften kendine guvensizlik de olabilir. hepsi beraber sanirim… su zamanlari atlatip, islerin daha bir rayini oturdugu evreye gecmeyi arzuluyorum ve nihayetinde gelecek sene eylul-ekim aylarina ulasabilmeyi…

Bir Cevap Yazın

