istanbul cok modern

uzun zamandir gitmeye niyet ettigim, ama ya firsat cikmadigi icin ya da biraz tembelligimden oturu bi turlu gidemedigim istanbul modern’i nihayet ziyaret edebildim. halk gunu olan persembeyi secmis olmamiz tesaduf degil elbette. sanirim bizim gibi dusunen pek cok insan vardi ki bekledigimden kalabalikti; gidisimizin oglen saatlerine denk geldigini de goz onunde bulundurursak ustelik.

acikcasi gitmeden evvel ne gormeyi bekledigiminden emin degildim; aslinda temel olarak sanirim sadece merak vardi. nihayetinde cok da memnun kalmadim diyebilirim. venedik bienalinden secme eserler vardi ve hemen hemen hepsini biraz fazla ‘modern’ buldum diyebilirim. bazilarina anlam bile veremedim. tek ilgimi ceken kisim goksin sipahioglu’nun fotograflarindan olusan sergiydi; en cok da orasi ragbet gormustu zaten.

netice olarak sergilenen yapitlari cok modern ve anlasilmaz buldum, binanin ismiyle de alakali olarak. zevkime fazla hitap etmedi, ama en azindan da gidip gormus ve neticede iyi kotu bi fikir beyan edebilecek izlenime de sahip oldum.

Leave a Reply

