dalginlik

bir evvel ki yazida zaman zaman ne kadar unutkan oldugumundan dem vurmustum. sanirim su siralar unutkanligima, kafa karisikligi/dalginlik da ekleniyor hafiften.

Soyle bir sey oldu bu sabah: Once uykulu ve yari kapali gozlerle disimi fircaladim. sonra her zamanki ise gidis formami giyip, kirmizi medeniyet yularimi bagladim. tekrardan banyoya donup sacimi insansi bir hale sokmaya karar verdim mecburen. yalniz buna niyetlendigimde, once joleyi dis fircasina surdum niyeyse. “lan napiyorum ben” diye kendime gelmemin akabinde joleyi temizleyip onun yerine dis macunu surdum ve tekrardan disimi fircalamaya basladim. haliylen 1 dakika icerisinde muthis bir deja-vu hissiyle birlikte halihazirda 10 dakika once disimi fircalamis oldugum gercegi aklima geldi. kendime hafifce bir kufur savurup banyodan ciktim. hikayenin sonunda en azindan dogru servise binip, calistigim yere varabildim. iyi bir durum yani… ;)

p.s.: evet, fazla gunluk tadinda bir yazi oldu farkindayim; ama dalginim iste bu aralar…

3 Comments (+add yours?)

  1. aluminyumfolyo
    May 16, 2007 @ 14:13:44

    ahahahahahahaha! ben bile yapmadım böylesini :D

  2. kiddo
    May 16, 2007 @ 19:38:10

    oncelikle 10 dklik bir gulme krizinden sonra kendimi toparladim ve su soruyu sorma ihtiyaci icerisine girdim;
    neden bu kadar dalginsin?
    hasta misin nesin?

  3. portakalli lokum
    May 17, 2007 @ 10:55:16

    evet, son zamanlarda biraz hastayim. neye hasta oldugumun teshisini de yapmis durumdayim aslen. yalniz doktorumun hastaligimin iyilesmesinde yardimci olmasini bekler vaziyetteyim.. ama isin kotusu hastaligimi ona da bulastirmis olabilerim ;)

    yalniz enteresan olan, hastalik zayiflatmaya basladi hafiften beni. balik etlerim zarar goruyor… :)

Leave a Reply

