is, as, haydar bas

sicak havalarda oy kullanma islemi, benim gibi hafif usengec adamlar icin biraz zor oluyor. nitekim dun de oy kullanmak icin okula gittigimde saat 4’e giderek yaklasiyordu. [babamlar arabayla gelip almasalardi sanirim bu secimi pas gececektim :) ]

her neyse, oy atmam gereken sandigi biraz aradiktan sonra ismimi secmen listesinde goremeyince “ulan, boyle seyler de hep beni buluyor!” diye soyleniverdim haliyle. tum listeyi rahat 4-5 kere kontrol etmisimdir, “soft kufurler” esliginde… bir kac sandik listesine daha baktim umutsuzca. ondan da bir hayir cikmadigi icin okulun mudurunu bulup odasinda ysk’nin internet sitesine bakmaya calistim. ama kafasini kirdigimin ysk’si secim gunu siteyi kapatmis. hafta sonu fazla mesaiye kalmayalim, serverlar elektrik harcamasin diye dusunmus olabirler; sasirmam yani…

ortada salak salak dolanip milleti izlerken koridorun sonundan babamin sesini duydum; “oglum sen kor musun?!”… evet, olabilirim. o kadar baktiktan sonra ismimi listede goremedigime gore. yalniz bu liste sayesinde”yardiray sokak” diye bi yerde oturdugumu ogrendim, kulaga pek tekin bir yermis gibi gelmiyor ama.

3 Comments (+add yours?)

  1. jonquille
    Jul 24, 2007 @ 09:51:07

    oy kullanma azminizden dolayi tebrik ederiz sayin nikita.

    [ayrica, “Ilk yorum yapan olun!” nanesini gaza getirmek için koymussunuz sanirim, basarili oldugunu söylemeliyim :)]

  2. portakalli lokum
    Jul 26, 2007 @ 10:05:26

    yok aslinda gaza falan getirmek icin koymadim; sadece direkt bir ceviri. kendimden birsey katmadim anlayacagin… ;)

    evet, sicaklarda cok azimli bi insan olurum ben!..

  3. cem
    Jul 29, 2007 @ 20:16:04

    evet evet o listeler bir acayipti, ben ve kardesim toplamda 10 kere filan baktiktan sonra isimlerimizi bulabildik (3 kere ben, 7 kere o).

    haydar bas’in milli ekonomi modeli konferanslari var, mesaj tv 3 saat boyunca yayinliyor ama hiç birsey anlasilmiyor çünkü kimse türkçe konusmuyor haha. muhtemelen sarigazi lojmanlarinda bir binanin bodrum katini kapatip konferans çekiyorlar.

Leave a Reply

