Saçma Uykular #1

gördüğüm saçma uykular serisinin birinci yazisi olacak bu.

özellikle sabaha karşı erkenden uyanıp da işe gitmeye daha vakit varsa eğer, tekrar yatarım. asıl saçma ve absürd rüyaları da o zamanlar görürüm genellikle. tıpkı bu sabah olduğu gibi…

rüyalarımda servise geç kalma olgusuyla çok sık karşılaşıyorum; üzerime sık sık atlayan kediler gibi… bu sefer bir türlü traş olmayı beceremiyordum nedense. önce koltuk altına sürdüğüm roll-on’u yanaklarıma bastırıyordum manasızca ve yapışıp kalıyordu yanaklarıma. sanki elektrik süpürgesinin ucunu yüzeme yapıştırmışım da vakumuyla kendine çekiyormuş gibi. bağırıyordum haliylen. sonra bir anda başka bir görüntüye atlayıp bu sefer de diş macunu tüpüyle traş oluyordum. yüzüm beyazlar içinde kalıyordu. bu durum da oldukça saçmaydı zaten; rüyamda bile fark edivermiştim.

uyandım sonra, adam gibi traş oldum. gözlerimden uyku akarken dışarı çıkıp servisi bekledim. 5 dakika geç kaldı şerefsiz.

Bir Cevap Yazın

