Amerikan uşağı

digiturk aldığımdan beri (yaklaşık 6-7 aydır) normal/bildik/geleneksel kanalları seyretmemeye başladım. artislik olsun diye değil aslında yaptığım; digiturk’te normal tv’lerdeki gibi kanalları sıralayamadığım için neyin nerede olduğunu da pek bilemiyorum. 2-15, 70-79 arasında zaplayıp duruyorum. en güzeli de fox sports aslında. bu sayede tüm amerikan sporlarına aşina oldum, her açtığımda bir maç gösteriyorlar. yazı beyzbol izleyerek geçirdim, çok eğlenceli bir spor değil ama fena sayılmaz. asıl amerikan futbolu oldukça zevkli, sezon eylül’de başladı, devam ediyor. zaten basketbol, futbol da şifreli yayınlanıyor; koptum gittim. böyle güzel. hem izlediğim maçta bir takım yenildi diye hiç sinirlenmiyorum. lig tv’m olsa fener beni kanser edebilirdi zira.

Bir Cevap Yazın

