Sus, konuşma

bazı insanları konuşurlarken dinleyebilmek çok zor oluyor. sanırım seslerinin tonlarında, vurgularında ya da cümle kurulumlarında bir problem bulunuyor. geçenlerde tv’de zaplarken habertürk’te bir programa rast geldim; harun tekin, pelin batu ve tanımadığım kıvırcık saçlı bir adam program yapıyorlar. aslında daha çok aralarında geyik döndürüyorlar da denebilir. neyse, pelin batu’yu dinlerken az evvel bahsettiğim şey aklıma geldi. sahiden de kadını ne zaman dinlemeye çalışsam başaramıyorum; çok yoruyor beni.

bir de digiturk’te gösterilen “house” diye bir tıp/doktor dizisi var, oranın asıl elemanı da bu klasmanda başa oynar. babam o tarzda konuşsa oturup dinleyemem yani, o derece vahim! tıp dizisi deyince; hanım tıp dünyasından ve haliyle nerede böyle dizi varsa izliyor. grey’s anatomy, e.r. vs. içim bayılıyor bazen…

1 Yorum (+add yours?)

  1. sacidu
    Eki 31, 2008 @ 11:42:11

    pelin batu nasıl konuşuyordu hatırlayamadım ama house konusunda katılıyorum. aynı benzetmeyi yapıyım ben de. babam house gibi konuşsa bi sn baba anlamadım ne dediğini fln derim, altyazı koymaya çalışırım heralde :)

    john locke gibi tane tane konuşun abicim. locke rusça konuşsa anlarım gibi bi his var içimde.

Bir Cevap Yazın

