Saçma Uykular #2

uzun zaman evvel yine bir blogumda yazmıştım sanırım; hayatta iki şey bende stres/sinir bozukluğu/huzursuzluk yaratıyor. biri beden derslerinden herkesin aşina olduğu saçma salak kasalardan atlamak diğeri de berbere gitmek. allah’tan kasadan atlama faslını hayatımın karanlık ve kuytu köşelerine itmiş olsam da, kel kalmadığım müddetçe berbere gitmek olgusuyla yaşamak durumundayım ne yazık ki. sırf bu nedenle berbere gitme aralığını ortalama 3 ay olarak belirledim. o yüzden zaten saçımı kestirmiyorum ben kırptırıyorum; bir koyun gibiyim yani… uzayınca kısalttırıyorum! ;) tabi bu durumdan orman kaçkınına dönüştüğüm düşünülmesin; zira o kıvama gelirsem zaten bankadan kovabilirler beni. kaosta kendine göre bir düzen kurabiliyorum hallice.

neyse, dün gece rüyamda yine berbere gidiyordum. bu çok sık oluyor niyeyse; bir de rüyamda hep kediler üzerime atlar. onlardan da huylanıyorum ondandır galiba. niyeyse ingiltere’de sokakta yürüyorum, ortam güneşli ama soğuk. ben paltomu boğazıma kadar kapatmışım, oysa yanımdan habire tişört giymiş kel kafalı ingilizler geçiyor. sonra bir alışveriş merkezine giriyorum, orta yaşlı bir bayana berber nerde diyorum; o da yine niyeyse italyanca anlatıyor birşeyler. tabi rüyada olduğum için italyancayı anlıyorum. sonra anlattığı yere doğru gidiyorum, bir sürü perde var; böyle hastanelerde hastaların arasına konulanlardan. burası bir anda bir poliklinik kıvamına dönüşüyorum, yataklarda ve sedyelerde yatan insanlar. biri ölüveriyor sonra gözümün önünde. ben de ilerdeki pencereyi açıp atlıyorum aşağıya. haliylen uyanıyorum akabinde…

berbere gitme vaktim geldi sanırım…

Leave a Reply

