Salataya bol sirke lütfen

ingiltere’de geçirdiğim 1 sene boyunca evsel işlerde belli bir tecrübeye sahip olmuştum. temel yemekleri yapabiliyor, çamaşırların makinada nasıl yıkanacağını kavrıyor, ütü yapmanın prensiplerini özümsüyor vaziyetteydim. bir tek genel oda/masa/dolap düzeni konusunda problemlerim vardı; eh o kadarı da olsun zaten. kimin yok ki! ama neticede 1 sene sonra artık gına gelmişti hepsinden, kahvaltıda muz yemeye başlamıştım kolay olsun diye. vahimdi kısacası…

o nedenle evlendikten sonra evde yapılagelmesi gereken bazı eylemlerden o kadar da çekinmiyorum. zaten çekinmesem de yapmamak gibi bir lüksü kullanabilme şansım yok. (hanım kızar zira!) neyse, dün bu çerçevede ilk kez salata yaptım. yemek sitelerinde olduğu gibi fotolarını çekip koyabilirdim buraya, ama ben daha mantıklı ve gastronomik bir yolu tercih edip salatayı fotoğraflamak yerine yemeyi tercih ettim. güzel oldu neticede, etrafı da fazla pisletmedim ki bu da artı bir değer olarak cv’me yazılabilir pekala. artık eğer kriz zamanı işsiz kalırsam ne olabileceğimi biliyorum… ;)

Leave a Reply

