Monitöre karşı çay iç, sistem gelir

hatırı sayılır miktarda insanın teknolojiden fazla anlamaması ve bunu çok da önemsemiyor olması oldukça normal bir durum. neticede hayatlarının birincil gayesi yeni trendleri takip etmek, piyasadaki/internetteki yeniliklerden kopmamaya çalışmak değil. basitçe söylemek gerekirse; bu insanların bitirmeleri gereken bir işleri/projeleri var ve bununun asgari teknolojiyi kullanmaları yeterli. teknoloji amaçtan ziyade araçtır onlar için.

bunları yazmamın nedeni şu ki; genel merkezinde yaklaşık 800 kişinin bulunduğu bir yerde çalışıyorum ve işimiz gereği sık sık bilgi-işlem/internet/sistem bölümündekilerle haşır neşir oluyoruz. sistem çöküyor, dün kullandığımız programlar bir anda manasız hatalar veriyor, windows göçüyor vs. günlük olağan vakalar yani. lakin insanı sinir eden durum, bu işlerle ilginen ve asli görevi tüm sistemin sorunsuz/sağlıklı çalışmasını temin etmek olan arkadaşların nedense sorun sahibi insanları genellikle salak/bilgisiz/habersiz zannetmesi. fişi çek, sistemi aç kapa, monitörü sağa sola salla gibi manasız ve karşıdakini nasıl gördüğünü açığa vuran tavsiyelerde bulunuyorlar.  

ama bilgisayarlarda hala firefox yok mesela, bu daha mühim eksik değil mi?

Advertisements

2 Comments (+add yours?)

  1. Eren Emre Kanal
    Dec 03, 2008 @ 09:49:08

    Bu IT’cilere isimsiz tehditler yollayacağım. Ya tarayıcılar update edip, Firefox da kur ya da…

  2. Hüzün
    Dec 08, 2008 @ 02:00:02

    Allahım sen bizi bu zihniyetten koru. Neden hepimizin böyle kötü anıları var. Buldum işini yapamayan adamlar var. Ne kolay cevap – mış

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: