Alıcılarınızı ılığa ayarlayın ve arog’u tuşlayın

izledim izleyeceğim diye diye vizyona girdiğinden beri beklettiğim arog’a bu akşam iş çıkışında gidebildim nihayet. aslında dün akşam için niyetlenmiştik ama bilet almak için internet sitesine girdiğimde 3 seans sonrasına bile yer kalmamasının şaşkınlığını yaşamıştım. anlaşılan bu gidişle arog, recep ivedik’i de geçip en çok izlenen film olacak.

neyse, kısaca söylemek gerekirse filmi beğendim. amacını iyi belirlemiş olan ve neticede bunu da yerine getirebilen bir film çıkmış ortaya. gülmek için gittim ve bol bol da güldüm. gördüğüm kadarıyla salonun geri kalanı da benim ruh halimi paylaşır vaziyetteydi. kanımca gora’dan çok daha derli toplu bir film olmuş, prodüksiyona daha fazla para harcanmış; gerekli geri dönüşü de sağlamışlar. cem yılmaz biraz daha sık film yapsa diye içimden de geçirmedim değil.

onun dışında; film öncesi klasiği pop corn/kola ikilisi için sıraya girdik. biraz bekledikten sonra oldukça soğumuş bir patlamış mısır verdi kasiyer bayan. eh, “bu biraz soğuk, lütfen değiştirir misiniz?” dediğimizde ise şu enteresan yanıtı aldık: “o ılık ayarlanmış patlaklardan…”. soğumuş mısır ne zamandan beri “ılık ayarlı” oluyor, enteresan. sıcak olanlarıyla değiştirdik tabi sonunda ama yine de insanların sizi salak yerine koymaya çalışması biraz sinir bozucu. bir de neticede dükkan sahibi de değiller, ceplerinden vermiyorlar o mısırları. yarebbim…!

Bir Cevap Yazın

