Uzmanlığa bir adım kala

1-2 haftadır uzmanlık sınavına hazırlanmaya çalışıyordum. neredeyse 2,5 sene sonra haftanın 7 günü 9’ar saatten derse girmek ve akabinde akşam eve dönüp uyuyana kadar çalışmakta biraz zorlandım açıkçası. öğrenci olma kabileyeti hafiften yitirmişim anlaşılan.

tabi bu 7 gün içerisine yılbaşından sonra sabahın köründe kalkıp eğitime gittiğim 1 ocak’ı da katıldığını da eklemem gerek. etraf/yollar o kadar boştu ki, e-5’te gittiğim 25-30 km boyunca 1 kere bile frene basma ihtiyacı hissetmedim. günler çuvala mı girdi bilemiyorum ama allah’tan bugün sınav oldu da kurtuldum. artık ne kadar başarılı olduğumu maaş gününde hesabıma geçen paradan anlayacağım. hafif tedirginlik yok değil ama!

Leave a Reply

