Mango erkeği olmak mı zor yoksa Manolo Blahnik mi?

malum memlekette mango erkeği diye bir olgu bulunmakta. eşleri, sevgilileri ya da anneleri hava ve ortam müsaitse dükkan dışında ama genellikle dükkan içerisinde beklemek durumunda kalan erkeklerdir denebilir işin özü.

gözlemlediğim kadarıyla, kadınların bir kısmında mango ufak çapta bir çılgınlık ya da kendinden geçme durumuna neden oluyor. bilemiyorum, ürettikleri mallar kaliteli mi ya da modayı belirleyici mi ama anlaşılan çoğu kişi ufak da olsa bir parça almak istiyor. aldıkları şeylerin ne kadarını uzun süre giyiyorlardır; işte ondan pek emin olamıyorum.

istanbul’un anadolu yakasında, açıldığından beri ufak çaplı bir izdihama neden olan, e-5’in üzerinde araba dahi park ettirecek kadar talep gören optimum outlet alışveriş merkezine gittim. alınacak 1-2 parça bir şey vardı, ve üzerine giden herkes dükkanların ne kadar ucuza mamul sattıklarından da bahsedince uğrayayım dedim. kendimi mango erkeği gibi hissetmem de bu süreçte meydana geldi zaten. içeride hanımın birşeyler almasını beklerken insanları ve etrafı şöyle bir izledim. ortam tam bir “semt pazarı” durumundaydı. mallar ucuz gibi duruymblahnikor; 5-10 ytl’ye bir sürü triko satıyorlar. eh, bunu görenler de deliye dönüyor. (dünden razılar zaten) garip…

dolanırken başka bir dükkana da baktım öylesine ve gördüğüm bir şeye inanamadım diyebilirim. “sex and the city”de oyuncuların ağzına sakız olan “manolo blahnik” ayakkabılarından bir kaç çift satılıyordu; bir tanesinin fiyatına baktım, tam olarak “1.150 tl” idi. eski hesapla 1,2 milyar lira. resmini de çektim ama pek belli olmuyor. bu kadar para vereceğime üzerine bir kaç bin ytl daha koyarım ikinci el bir araba alırım, daha mantıklı olur şahsen. belki bu fiyatı verince, ayakkabı giyenleri uçuruyordur kim bilir!

4 Yorum (+add yours?)

  1. sacidu
    Oca 12, 2009 @ 15:21:37

    resimdekinin bir ayakkabı olduğunu paragrafı okuyunca anladım. demek biz faniler böyle bir ayakkabıyı tabanından tanıyamıyoruz :p

  2. n.nahnu
    Oca 12, 2009 @ 18:36:48

    dünya malında gözü olmayan biri olarak, eğer bir gün sarar’ın önünde bekleyen, zorla çekiştirilerek içeri sokulmaya çalışılan hanım da ben oluyorum:)

  3. vladivostox
    Oca 13, 2009 @ 08:55:03

    @sacidu: aslında dükkanın yanından geçerken vitrinde gördük bu ayakkabıyı. ismi yazıyordu içerisinde; yoksa manolo blahnik’i tanıyacak kadar tanışmadım kendisiyle. hem zaten tipi de bildiğin ayakkabı, onun için tabanının fotoğrafı daha ilginç geldi bana… ;)

    @n.nahnu: allah yardımcın olsun desem işe yarar mı ki acaba? ;P

  4. mrm
    Oca 15, 2009 @ 12:35:51

    mango erkeklerinin artık dışarda kalmasına gerek yok sanırm. zira mango erkek kıyafeti de satmaya başlamış. aslında mango kızlarına işi bırakmak daha akıllıca olabilir. kalabalık ve kapış kapış pazar ortamına daha alışkınız ne de olsa :)

Bir Cevap Yazın

