Geleceğe döneyim derken geçmişe gidiverdim

çocukluğumu hatırlatan filmleri, yıllar geçtikten sonra tekrar izlemek değişik bir deneyim oluyor. o zamanları btf21hatırlatan filmlerin başında kesinlikle “back to the future” serisi gelir. star tv’de parliament pazar gecesi sineması diye bir program vardı, sanırım bu yazıyı okuyanların çoğu anımsayacaktır. bir sonraki gün okula gidecek olmamıza rağmen, bize göre geç olan saatlere kadar oturup filmleri izlerdik. tabi meşhur pazar gecesi banyosu yapıldıktan sonra!

bu nedenle “back to the future” deyince zihnimde küçüklüğüme dair anılar ve o zamanki programlar beliriyor. güzel ve eğlenceli zamanlardı nihayetinde. neyse, yılbaşı nedeniyle eşime okuldaki arkadaşları tarafından “back to the future box set“i hediye edilmiş. bu hediye ondan daha çok ben sevindim diyebilirim. bir hafta içerisinde serinin üç filmini ve setten çıkan bonus diski özümsedik. tekrardan diyebilirim ki; benim için hala efsane bir üçlemedir. bir de üzerine lotr ile yarışır desem bana ayakkabı fırlatan çıkar mı bilemiyorum ama!.. ;)

1 Comment (+add yours?)

  1. Deryamisal
    Jan 29, 2009 @ 11:04:24

    Lotr’un yeri ayrı Bttf serisinin yeri ayrı. İkisi de çok güzel bence. Hele de çekildiği yılı düşünürsen Bttf’de çok iyi bir iş çıkarmış olduklarını anlıyorsun. 20 yıl öncesinden bahsediyoruz sonuçta.
    Bu arada pazar banyosu ve parliament sineması ikilisi benim anılarımda da ardarda geliyor. :)

Leave a Reply

