Krizin teğet geçtiği trençkot , sözüm sana!

Sinema dergisine yıllık aboneyim; ay içerisinde hangi filmlerin gösterme girceğini ya da dvd piyasasına nelerin çıktığını öğrenir ve akabinde gider rapidshare’den indiririm. Kısacası kullanışlı bir veritabanı işini görür benim için. Evet, arada sinemaya da fiziki olarak gidiyorum ama “The Curios Case of Benjamin Button” gibi izlenmesi sinemada zevkli olabilecek olanları tercih ediyorum.

Sadede gelmek gerekirse; derginin bu ayki sayısına eşantiyon olarak “Esquire”‘ın Aralık sayısını da eklemişler. Düzenlenen bir kampanya çerçevesinde bu dergiye yıllık olarak daha ucuza abone olunabilecekmiş vs. Pek ilgimi çekmedi doğal olarak; zira erkek dergisi diye lanse edilen dergilerde fazla bir şey bulamıyorum. İşlenen konulara görece daha dar bir kesime hitap ediyor diye düşünüyorum. Neyse efendim, derginin sayfalarını karıştırıp ne var ne yok diye bakarken bir reklama denk geldim. Bir erkek manken üzerene çeşitli markaların ürünleri giyerek poz vermiş. Sayfanın altında da bu ürünlerin fiyatları yazıyor. Bunlardan biri de “Burberry”e ait bir trençkot… Eh, bir trençkot ne kadar olabilir ki diye düşünülebilir neticede ama bu bahsettiğim tam olarak “2,700 ytl” idi. Tam anlamıyla dumur oldum, üzerine bir de mavi ekran verdim.

Bir de şu açıdan düşündüm olayı; eğer bir trençkota 2,700 ytl verebilecek kadar kendimden geçmiş ve zengin olsaydım, bırak “Esquire”ı herhangi bir dergi vs. okumakla vakit geçirmezdim. Onun yerine para harcıyor olurdum sanırım. Dünya çıldırmış arkadaş!… Anlaşılan belli bir kesimi kriz teğet geçiyor…

Bir Cevap Yazın

