Kısa kısa kısa (II)

Uzun zamandır blogu boşluyorum; neredeyse 3 ay olmuş bir şeyler yazmayalı. mevcut durumla ilgili olarak suçu friendfeed’e atmak istiyorum. eğer sitenin kullanım ayarlarını güzel yaparsanız (olur olmadık herkese abone olmamak gibi) hayli enteresan şeyle karşılaşıp zamanınız çoğunu rahatça orada geçirebilirsiniz. son zamanlar bana olan da bu.

wordpress’e girince bayağı bir şaşırdım; zira log-in olmayalı beri anasayfa tamamen değişmiş, güzelleşmiş, serpilmiş vs. eh, ben de biraz değişiklik yapıp temayı güncelledim.

neyse, bu arada ingiltere vizesine başvurmuştum 1-2 hafta evvel. geçen gün elime ulaştı; 6 aylık “multi” giriş vermişler. fena değil ama aralık’ta askere gidecek gibi durduğum için bundan pek fazla yararlanamayacağım sanırım. bayram biter bitmez önce 4 gün iskoçya edinburgh, sonra 4-5 gün de londra’da olacağım kısmetse. londra’yı biliyorum; o nedenle asıl merak ettiğim edinburgh. sağda solda hayli güzel bir şehir olduğuna dair yazılar okudum. tek beklentim orada olacağım süre içerisinde havanan çok yağmurlu olmamaması. kedi gibiyim zira; ıslanmaktan hiç hoşlanmıyorum.!

şimdilik bu kadar.

Bir Cevap Yazın

