Ben bir salaklık yaptım

Hani bazen insanın başına öyle garip/komik/saçma/utanç verici bir şey gelir de o an yer yarılsa da içine girsem diye fellik fellik uygun bir yer ararsınız… İşte dün ben, o insanlardan biriydim. Şöyle ki;

Malum kadir gecesiydi. “Bin aydan hayırlıdır” denir ya; ben de sevabın ucundan  ufak da olsa bir pay alayım diye teravihe gideyim dedim. Neyse, uzunca bir namazdan sonra tesbihat yapıldı vs. Malum şeyler… En son, işlemlerin başarıyla tamamlanmasına müteakip elimdeki tesbihi köşede oturan elemana atmak için hedefe kitlendim. İşte ne olduysa o an oldu!… Tesbihi tam fırlatırken elimden kaydı ve sol tarafımda bağdaş kurmuş vaziyette oturan adamın dizine çarpıp havalandı. Hop bir anda, onun çaprazında bulunan adamın kafasının üstüne düşmeye görsün!! Tesbih aynı bir halka ya da kolyeymiş gibi boynuna asılıverdi adamın… Tabii eleman şaşkın, ben kıpkırmızı, yandaş cemaat gülme krizinde; imam ise duaya geçmiş bile bu arada!.. Neyse, mevcut ulvi ortamdan etkilenmiş olacak ki pek kızmadı adam. Yani orada “pardon ağbi” desem; o da “pardon çıktı çıkalı da eşşekler çoğaldı” dese kabulümdü.

Bir kadir gecesi de böyle geçti işte…

5 Yorum (+add yours?)

  1. ali usta
    Eyl 16, 2009 @ 12:14:53

    Abi sendeki de iyi kısmetmiş ha, kırk kere denesen bir kere olmayacak iş yani : ) Mübarek gece hayırlı kaza atlatmışsın :)

  2. Kemal ONUR
    Eyl 16, 2009 @ 12:37:39

    Vallahi ortamda müsait, baya bir imkansızı başarmışın:) gerçekmi bu ya?:/

  3. moda tasarım
    Eyl 16, 2009 @ 17:53:43

    olur böyle şeyler kardeşim sen yine sevabı almışsın:)))

  4. mandalina
    Eyl 19, 2009 @ 12:48:04

    Allah kabul etsin :)

  5. n.nahnu
    Ara 03, 2009 @ 23:26:31

    16 eylülden beri bu blogu her açışımda bu başlıkla karşılaşıyor ve estağfurullah diyorum.

Bir Cevap Yazın

