Kapakoğlanı

Bizim hanım artistlik yapmış; şöyle ünlüyüm, böyle ünlüyüm, şuralarda benimle röportaj yapıldı falan fıstık. Okur okumaz; “havan kime güzelim?” diyesim geldi. Zira her ne kadar üzerinden uzunca bir süre geçmiş de olsa karşında bugüne bugün bir dergide kapak olmuş bir insan duruyor. Respect woman!

Mevzubahis dergi ise bu… Kapakta gözüken kaygılı, dağınık saçlı, parlak çocuk ise ben. Takvimler 2003 Haziran’ı gösteriyor. Yani neredeyse 7 sene olmuş. Benim gözümde o zamanla bu zaman arasındaki en büyük farklar, saçlarımın giderek azalması, sakallarımın biraz daha gür olması, ekstradan bir kaç kilo vs. Anlaşılacağı üzere değişiklikler hep fiziksel.  Psikolojik değişimlere ise hiç girmeyeyim; sizi de sıkar beni de…

Kapaktaki fotoda neden düşünceli, kaygılı göründüğümün sebebine gelince… Fotoğrafı çeken kadın; “biraz düşünceli bakar mısın kameraya?” demişti yanlış hatırlamıyorsam. Karşıdan güneş de geliyordu üstelik; zira parlak bir mayıs sabahıydı. Ben de uykulu bir vaziyette Beyazıt kampüsünde derse gitmekteydim.  Sonuca bakılırsa istediğini vermişim diyebilirim. Zaten kapağın sağ üst kısmında da “ÖSS’den gülerek çıkmanın yolları” demişler. İşte bu adam gibi görünmek istemiyorsanız; sayfa 20’yi açın!… Gibi gibi…

Eylül’den beri yazılan ilk blog da bu olsun madem.

3 Yorum (+add yours?)

  1. kidinmind
    Mar 21, 2010 @ 01:29:07

    Respect! Yeah.

  2. mer
    Mar 21, 2010 @ 11:03:13

    kapak olayı daha net bir ünlü oluş gibi gözükse de ben kiddohanıma oy veriyorum. :)
    düşünceli bakmak? düşüncelerini paylaşmak..
    ya da bi bakışla ben anlattım derdimi diyorsan.. :)

  3. nahnu
    Mar 22, 2010 @ 17:32:42

    hatırlıyorum ben bunu :)

Bir Cevap Yazın

